Nabídku jakého obchodníka si nikdy nenecháte ujít?

U kterého obchodníka je pecka nakupovat?

Který obchodník je podle vás nеjvíce cool?

U kterého obchodníka má nakupování šťávu?

Materiály pro obchodníky

Tento manuál shrnuje základní informace o sedmnáctém ročníku ocenění Mastercard Obchodník roku a přináší několik tipů, jak podpořit hlasování veřejnosti a získat vítězství v kategorii Mastercard Obchodník roku 2019 – Cena veřejnosti.

K podpoře hlasování je možné využít připravené propagační materiály, do kterých stačí pouze doplnit logo obchodníka. Lze použít i vlastní materiály s logem Mastercard Obchodník roku 2019 v souladu s manuálem jednotného vizuálního stylu.

V případě použití vlastních materiálů je nutné dodržení pravidel textace. Musí být zřejmé a jednoznačné, že do spotřebitelské soutěže může být zařazen každý hlasující, tedy bez ohledu na to, pro kterého obchodníka hlasoval.

Všechny návrhy komunikace musí projít schválením organizátora. Zašlete nám je prosím před jejich zveřejněním
na e‑mailovou adresu lucie.pavlu@ogilvy.com.

Hlasujícím můžete také připomenout, že mohou vyhrát atraktivní cenu. Každý hlasující se může zúčastnit soutěže o 10 Apple iPadů.

Vítěz kategorie Mastercard Obchodník roku 2019 – Cena veřejnosti

V hlasování veřejnosti je směrodatné jen absolutní pořadí napříč oborovými specializacemi obchodníků, vítězem se tedy stává obchodník s celkově nejvyšším počtem hlasů. Umístění dalších obchodníků v rámci jednotlivých oborů, tedy od 2. místa dále, nelze považovat za vítězství ve svém segmentu a nelze tímto způsobem jakkoliv komunikovat.